logo

Nowa odsłona serwisu „lotos.pl” wystartowała pod koniec czerwca br. Oprócz bardziej nowoczesnego wyglądu, użytkownicy powinni docenić ulepszoną nawigację oraz poprawioną funkcjonalność. Zmodernizowana witryna jest też w pełni responsywna, czyli dostosowana do wyświetlania na wszystkich rozdzielczościach ekranów.

Ogólne

Prace nad wdrożeniem nowej wersji serwisu trwały 6 miesięcy i zostały poprzedzone kompleksową analizą ruchu oraz zachowań użytkowników. To właśnie z myślą o nich oraz zgodnie z najnowszymi trendami wprowadzono wszystkie zmiany wizualne. Nowy „lotos.pl” powstał w oparciu o technologię RWD (Responsive Web Design), dzięki której strona internetowa LOTOSU poprawnie wyświetla się (treści, zdjęcia, zawartość) na wszystkich urządzeniach, tj. ekranach komputerów, telefonów, tabletów.

Po kilku latach od wdrożenia poprzedniej wersji serwisu zdecydowaliśmy się na odświeżenie jego warstwy wizualnej i dostosowanie do wymagań dzisiejszego użytkownika, bardzo często korzystającego z urządzeń mobilnych – komentuje Adam Kasprzyk, dyrektor ds. komunikacji Grupy LOTOS. – Co dla nas istotne, nowy serwis, podobnie jak jego wcześniejsza wersja, spełnia nasze bardzo wysokie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, niezawodności oraz szybkości działania. Mamy nadzieję, że obecna jego odsłona przypadnie do gustu wszystkim osobom poszukującym informacji o LOTOSIE.

Zadanie realizował specjalnie powołany do tego zespół, którego głównym celem było zaprojektowanie witryny zgodnie z najnowszymi trendami, dostosowanie layoutu do urządzeń mobilnych oraz poprawa UX (ang. doświadczenie użytkownika) – w szczególności rozwiązań funkcjonalnych i nawigacji. Za wdrożenie strony odpowiedzialna jest trójmiejska agencja interaktywna JAMEL.

Prace nad nową odsłoną lotos.pl to kontynuacja wieloletniej współpracy z Grupą LOTOS, w ramach której odpowiadaliśmy m.in. za wdrożenie i utrzymanie intranetu całej grupy kapitałowej oraz poprzedniej wersji serwisu korporacyjnego. Powierzenie naszej agencji odświeżenia strony lotos.pl to potwierdzenie zaufania, jakim darzy nas jedna z największych w Europie spółek kapitałowych ­– podsumowuje Jakub Formela, CEO JAMEL.

„Lotos.pl” to serwis korporacyjny integrujący informacje dotyczące wszystkich spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej LOTOS oraz rozbudowane subserwisy: CSR-owy, Kariery oraz Relacji Inwestorskich. Nowa odsłona serwisu, podobnie jak jej poprzednia wersja, została wdrożona na JAMEL CMS – sprawdzonym, autorskim rozwiązaniu agencji, co znacznie ułatwiało i przyspieszyło prace techniczne, takie jak chociażby integracja z bazami danych kursu giełdowego, marży rafineryjnej i innymi ważnymi dla LOTOSU zewnętrznymi dostawcami informacji.

***

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego zlokalizowana w Gdańsku jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii. Jest producentem i dostawcą wysokiej jakości paliw, asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów. LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw zlokalizowanych na terenie całego kraju.

***

JAMEL to agencja interaktywna z Gdańska, która łączy kompetencje software house’u z agencją kreatywną. Agencja pracowała między innymi dla: Allianz, Deloitte, Comarch, Currency One, Generali, Grupa Masterlease, ERGO Hestia, Jysk Polska, KPMG, LOTOS, LPP, Medicover, Netto Polska, Rzeczpospolita i wielu innych.

Udostępnij