logo

Grupa LOTOS dla franczyzobiorców i klientów B2B realizuje nowatorską na rynku zakupów hurtowych paliw usługę B2B 24. Narzędzie bardzo dobrze sprawdza się w obecnej sytuacji. Umożliwia całkowicie samoobsługowy zakup paliwa z odbiorem własnym transportem z bazy magazynowej LOTOSU.

Działalność handlowa

Wprowadzanie usługi B2B 24 spółka LOTOS Paliwa rozpoczęła już w połowie ubiegłego roku. Od początku tego roku sprzedaż hurtowa paliw i do franczyzobiorców z wykorzystaniem tego narzędzia ma znaczący udział we wszystkich transakcjach hurtowego obrotu paliwem. 

Nasi kontrahenci doceniają usługę B2B 24 zwłaszcza teraz, w czasie epidemii, ponieważ pozwala ona ograniczyć bezpośrednie kontakty biznesowe do minimum. B2B 24 umożliwia samoobsługowy zakup paliwa. Narzędzie to sprawdza się szczególnie tam, gdzie klient chce zachować samodzielność, bezpieczeństwo i gdzie jednocześnie liczą się elastyczność oraz czas – mówi Sebastian Bojemski, Wiceprezes Zarządu ds. handlu B2B i logistyki w spółce LOTOS Paliwa. 

Usługa realizowana jest z wykorzystaniem dedykowanego portalu internetowego.Zamówienia klientów są przetwarzane automatycznie przez całą dobę i wysyłane na bazy paliw do realizacji w godzinach pracy baz. Do momentu odbioru paliwa klienci mogą modyfikować swoje zamówienia lub zmieniać dane potrzebne do realizacji odbioru. Tam, gdzie jest to wymagane, system dokonuje także stosownych zgłoszeń przewozu do SENT i zarządza aktualizacją tych zgłoszeń. Po odbiorze klient otrzymuje przez portal elektroniczną fakturę wystawioną całkowicie automatycznie.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij