Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania witryn Grupy LOTOS S.A. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Zobacz Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak można zarządzać plikami cookies za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Close

logo

Koncern z Gdańska włącza się w pierwszą kampanię społeczno-edukacyjną promującą elektromobilność w Polsce. Inicjatywa Krajowego Ośrodka Zmian Klimatu oraz Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych wystartowała 27 października. Celem kampanii Elektromobilni.pl jest budowa wiedzy i zaufania społecznego do zero- i niskoemisyjnych środków transportu.

CSR

Grupa LOTOS jest liderem we wdrażaniu paliw alternatywnych na polskim rynku i angażuje się w projekty wspierające alternatywne źródła energii. Koncern stworzył projekt Niebieski Szlak, który promuje zrównoważony rozwój transportu poprzez budowę punktów szybkiego ładowania samochodów elektrycznych. Spółka z Gdańska dołączyła również do kampanii elektromobilni.pl, aby stale poszerzać świadomość społeczną związaną z zeroemisyjnymi technologiami wykorzystywanymi w transporcie.

Reagujemy na globalne trendy i wspieramy ich wdrażanie na polskim rynku. Obserwujemy, że coraz więcej producentów samochodów stawia na e-mobility. Pojazdy elektryczne stanowią atrakcyjną ofertę dla klientów, a przede wszystkim są bardziej przyjazne środowisku. Kampania elektromobilni.pl jest kolejnym elementem poszerzania świadomości społecznej o tym, jak istotna jest dziś elektromobilność – mówi Paweł Jan Majewski, prezes Zarządu Grupy LOTOS.  

LOTOS - Elektromobilni.jpg

W ramach kampanii przygotowano serwis: elektromobilni.pl, który dostarcza informacji na temat elektromobilności w Polsce. Każdy zainteresowany może poznać na portalu narzędzia, które pomogą mu w podejmowaniu świadomych decyzji o zamianie pojazdu na elektryczny. Dodatkowo powstał Program Elektromobilna Polska, który jest skierowany do administracji centralnej, samorządów, organizacji branżowych i polskiego przemysłu.  Projekt pokazuje miejsca przyjazne pojazdom elektrycznym i promujące elektromobilność. Zarówno obecni użytkownicy pojazdów elektrycznych, jak i osoby planujące rozpoczęcie swojej przygody z elektromobilnością mogą w ramach kampanii zapisać się do Klubu Użytkowników EV – społeczności, która może korzystać ze zniżek na ładowanie, udzielać się na forach dyskusyjnych i korzystać z porad eksperckich.

Każda z 12 stacji ładowania LOTOSU, które funkcjonują w ramach „Niebieskiego Szlaku” na trasie Gdańsk-Warszawa, posiadają 4 złącza umożliwiające zasilanie samochodów elektrycznych i hybryd typu plug-in niemal wszystkich marek. Łączna moc każdej ze stacji dochodzi do 150 kW. Stacje ładowania pojazdów elektrycznych można będzie znaleźć na wirtualnej mapie Elektromobilnej Polski, która pojawi się na stronie projektu elektromobilni.pl.

Patronem honorowym kampanii jest Ministerstwo Klimatu i Środowiska oraz Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii.

***

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. Zarządza m.in. siecią ponad 500 stacji, w tym ponad 20. Miejsc Obsługi Podróżnych. System Zarządzania Jakością obejmujący hurtowy obrót paliwami do pojazdów samochodowych i lekkim olejem opałowym oraz zarządzanie sprzedażą detaliczną paliw uzyskał certyfikat jakości ISO9001. Spółka została oficjalnym partnerem branżowym kampanii elektromobilni.pl.

***

Biuro Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij