logo

Europrodukt 2010

Spółkę LOTOS Paliwa oraz jej markę Dynamic uhonorowano podczas XIV edycji ogólnopolskiego konkursu "Europrodukt".

Program Promocyjno-Gospodarczy "Europrodukt" w formie konkursu organizowany jest już od 2000 r. Jego głównym celem jest wspieranie polskiego eksportu i budowanie trwałego prestiżu krajowych przedsiębiorstw na europejskim rynku. Tytułem "Europrodukt" nagradzane są towary, które mogą konkurować z wyrobami producentów europejskich, biorąc pod uwagę ich wysoką jakość, nowoczesną technologię produkcji czy ciekawe wzornictwo. Nagradzane są również usługi firm, które dążą do zapewnienia kompleksowej i profesjonalnej obsługi klientów. Statuetki i dyplomy, które otrzymują wyróżnieni są wyrazem uznania za wysiłek włożony w tworzenie sprzyjających warunków dla rozwoju gospodarczego i stanowią nagrodę za podjęte przez przedsiębiorstwa inicjatywy gospodarcze i społeczne.

Do powstania konkursu "Europrodukt" i jego rosnącej popularności przyczyniło się wiele instytucji i osób, szczególnie Ministerstwo Gospodarki oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, które patronują inicjatywie od jej pierwszej edycji. Efektem stałej współpracy jest przyznanie nagród ponad dwustu przedsiębiorstwom, które z powodzeniem funkcjonują zarówno na krajowym, jak i europejskim rynku.