Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania witryn Grupy LOTOS S.A. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Zobacz Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak można zarządzać plikami cookies za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Close

logo

Dobry Produkt 2011

Marka LOTOS Optima, wprowadzona na rynek z początkiem 2011 roku, została laureatem tytułu „Dobry Produkt 2011 – Wybór konsumentów” w badaniu przeprowadzonym przez Forum Biznesu. Stacje LOTOS Optima otrzymały wyróżnienie w kategorii Odkrycie Roku.

Akcja pod nazwą: Ogólnopolskie Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2011” została zrealizowana przez redakcję Forum Biznesu - dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży, techniką wywiadu telefonicznego (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii, godne zaufania oraz które określają dobre jakościowo produkty.

Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymują tytuł „Dobry Produkt 2011 – Wybór Konsumentów”

Z końcem marca na łamach Forum Biznesu - dodatku do Dziennika Gazety Prawnej - ukaże się cykl poświęcony najlepszym, cieszącym się największym zaufaniem produktom oraz firmom i menadżerom będącym autorami sukcesu produktu. Publikacja będzie zawierała również wywiad z prezesem spółki LOTOS Paliwa Pawłem Lisowskim, który czuwał nad sprawnym i terminowym wprowadzeniem projektu w życie. - To dla nas ogromne wyróżnienie otrzymywać tak prestiżowe tytuły zaledwie rok od otwarcia pierwszej stacji paliw LOTOS Optima – komentuje Magdalena Jurdziak, Dyrektor Biura Marketingu LOTOS Paliwa. - Daje nam to poczucie dobrze zrealizowanego projektu i energię do otwarcia kolejnej 50-tki stacji paliw w roku 2012.