logo

Przybywa klientów systemu lojalnościowego Navigator, znajdującego się w ofercie ogólnopolskiej sieci stacji LOTOS. Do końca września br. w ramach programu wydano już 740 tys. kart, a od 1 października do pakietu nagród Navigatora dołączył przenośny odtwarzacz DVD z monitorem.   

Działalność handlowa

Przybywa klientów systemu lojalnościowego Navigator, znajdującego się w ofercie ogólnopolskiej sieci stacji LOTOS. Do końca września br. w ramach programu wydano już 740 tys. kart, a od 1 października do pakietu nagród Navigatora dołączył przenośny odtwarzacz DVD z monitorem.   

  

Do systemu lojalnościowego kierowcy mogą przystąpić już na ponad 200 stacjach LOTOS, zlokalizowanych na terenie całego kraju. 

  

- Październik to również miesiąc dodatkowego punktowania paliwa na naszych stacjach – mówi Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw. - Za każdy 1 punkt uzyskany podczas zakupu paliw LOTOS Diesel, LOTOS 95, czy autogazu dodajemy 1 punkt gratis. Za każde 2 punkty uzyskane przy zakupie paliw Dynamic dodajemy także 1 dodatkowy punkt.

Program Navigator wystartował 1 lutego br. Jego formuła polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Wprowadzenie systemu lojalnościowego było kolejnym etapem skoordynowanych działań Grupy LOTOS, konsekwentnie zmierzających do dalszej rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu. Aby dodatkowo uatrakcyjnić ofertę programu LOTOS Paliwa planują stale powiększać wachlarz upominków dostępnych dla klientów posiadających karty Navigator.

Szczegółowe informacje dotyczące systemu lojalnościowego znajdą Państwo na stronie www.lotosnavigator.pl

W styczniu 2008 r. minęło dwanaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Wszystkie stacje koncernu oferują doskonałej jakości paliwo produkowane przez rafinerię Grupy LOTOS SA w Gdańsku. Stacje paliw LOTOS, w liczbie ok. 350 obiektów, są dogodnie zlokalizowane w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl