
To hasło nowego konkursu promującego markowe paliwa Dynamic. Nową loterię, która ruszyła od początku lipca na stacjach LOTOS wspiera radiowa kampania reklamowa. Jakość i wpływ na dynamikę jazdy docenili ostatnio klienci przyznając paliwom LOTOS Dynamic Złoty Laur Konsumenta 2009.
To hasło nowego konkursu promującego markowe paliwa Dynamic. Nową loterię, która ruszyła od początku lipca na stacjach LOTOS wspiera radiowa kampania reklamowa. Jakość i wpływ na dynamikę jazdy docenili ostatnio klienci przyznając paliwom LOTOS Dynamic Złoty Laur Konsumenta 2009.
Sprzedaż promocyjna w loterii „100 000 litrów paliwa Dynamic do wygrania” rozpoczęła się 01.07.2009 r. i zakończy 30.09.2009 r. Zakup, co najmniej 20 litrów paliwa Dynamic upoważnia do odbioru kuponu-zdrapki i daje szansę na wygranie jednej z 14,5 tys. nagród.
– To bardzo prosty mechanizm niewymagający wielu skomplikowanych czynności takich jak na przykład wysyłanie sms, a nagroda odbierana jest natychmiast. Nasi klienci na pewno to docenią – komentuje Magdalena Jurdziak, Szef Biura Marketingu LOTOS Paliwa.
Każdy uczestnik konkursu posiadający kupon wygrywający może zatankować paliwo Dynamic Diesel lub Dynamic 98 jednorazowo bezpłatnie do wartości 100 zł brutto lub odebrać bardzo praktyczną podkładkę Dynamic. Wydanie kuponu–zdrapki następuje za każde zatankowane, pełne 20 l paliwa LOTOS Dynamic 98 lub LOTOS Dynamic Diesel.
Nad opracowaniem pomysłu loterii pracował zespół Biura Marketingu LOTOS Paliwa, materiały reklamowe dla stacji przygotowała Agencja Zero, 2 obsługująca markę paliw Dynamic. Nad mechanizmem loterii czuwa firma PlayPrint. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Optimum Media.
Doceniane i wyróżniane przez specjalistów
Poza przyznanym w czerwcu br. Złotym Laurem Konsumenta 2009, w maju spółkę LOTOS Paliwa uhonorowano nagrodą „Europrodukt” za wprowadzenie do sprzedaży paliw Dynamic. Z kolei w ubiegłym roku Dynamic zdobył m.in. tytuł „Produkt Roku” podczas XV edycji Targów Stacja Paliw 2008 oraz „Top Produkt Pomorza” w plebiscycie zorganizowanym przez redakcję „Dziennika Bałtyckiego”. Zgodnie z wynikami badań Pentora paliwa Dynamic, które zagościły na rynku ok. 1,5 roku temu, rozpoznawane są już przez 37% klientów. Dla porównania rozpoznawalność paliw Ultimate wynosi 38%, a Suprema 31%. Z badań tych wynika również, że klienci stacji LOTOS znacznie chętniej kupują dostępne na nich markowe paliwa, aniżeli klienci stacji BP czy Statoil.
Więcej informacji na temat supernowoczesnych paliw Dynamic oraz specjalnych promocji związanych z ich zakupem znajdą Państwo tutaj.
W styczniu 2009 r. minęło trzynaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje łącznie 318 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiadają również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.
Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl