logo

LOTOS Paliwa i Alior Bank podpisały umowę dotyczącą wprowadzenia nowego produktu – konta osobistego z programem lojalnościowym LOTOS Navigator. Klienci, którzy otrzymają dedykowaną kartę debetową, dokonując płatności, będą mogli zbierać punkty korzystając z kart zarówno na 250 stacjach paliw LOTOS, jak również we wszystkich punktach handlowo-usługowych w kraju i na świecie, które akceptują karty Mastercard. W programie LOTOS Navigator wydano dotychczas ponad 1,5 miliona kart.

Działalność handlowa

LOTOS Paliwa i Alior Bank podpisały umowę dotyczącą wprowadzenia nowego produktu – konta osobistego z programem lojalnościowym LOTOS Navigator. Klienci, którzy otrzymają dedykowaną kartę debetową, dokonując płatności, będą mogli zbierać punkty korzystając z kart zarówno na 250 stacjach paliw LOTOS, jak również we wszystkich punktach handlowo-usługowych w kraju i na świecie, które akceptują karty Mastercard. W programie LOTOS Navigator wydano dotychczas ponad 1,5 miliona kart.

Pierwsze karty dostępne będą już z początkiem lipca 2010 roku.

24,54 kB

Wszystkie osoby, które zdecydują się na skorzystanie z wydawanej wspólnie przez LOTOS i Alior Bank karty debetowej oferowanej w ramach programu LOTOS Navigator, zamiast dotychczasowej karty lojalnościowej, zyskają nie tylko nowe możliwości, szybkiego zdobywania punktów, ale także wszystkie korzyści, które oferują konto i karta płatnicza Alior Banku. Nowe konto jest dedykowane zarówno dla dotychczasowej grupy użytkowników kart Navigator, jak i dla osób dotychczas niezwiązanych programem.

Już na starcie będzie można otrzymać w prezencie punkty powitalne. Ponadto klient zyska punkty za płatności bezgotówkowe wykonane kartą w dowolnym punkcie handlowo-usługowym. Klienci będą dodatkowo premiowani, jeśli skorzystają z pożyczki, kredytu samochodowego w Alior Banku oraz kredytu mieszkaniowego. Zgromadzone punkty będzie można następnie wymienić na atrakcyjne nagrody.

Punkty programu Navigator to tylko część korzyści konta z programem LOTOS Navigator. Jego posiadacze nie zapłacą opłaty miesięcznej za prowadzenie rachunku, uzyskają dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce i na świcie za darmo, lokatę nocną oprocentowaną 5% w skali roku oraz dedykowany pakiet usług assistance. Opłata za kartę debetową wyniesie od 5 zł do 9 zł miesięcznie.

– „Nasze firmy stawiają na przejrzystość, bezpieczeństwo, odpowiedzialność i innowacyjność. Na tych filarach opieramy także naszą współpracę” – podkreśla Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa. – „Jednak najważniejsi są dla nas klienci. Wierzę, że przygotowana specjalnie z myślą o nich karta co-brandowa będzie stanowić nową jakość i spotka się z szerokim zainteresowaniem na rynku”. 

– Alior Bank poszukuje okazji rynkowych, umożliwiających dotarcie z naszą ofertą do jak najszerszego grona klientów. Dzięki współpracy z firmą LOTOS wzbogacimy program lojalnościowy LOTOS Navigator o zalety konta i karty Alior Banku, co pozwoli nam stworzyć unikalny produkt na polskim rynku – mówi Cezary Smorszczewski, wiceprezes Alior Banku. –Wykorzystując doświadczenie z pracy w firmie paliwowej i w banku wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów – dodaje.

W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje ponad 300 stacji, dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiada również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.

Szczegółowy atlas stacji paliw, należących do ogólnopolskiej sieci LOTOS, znajdą Państwo tutaj.

Katalog nagród programu Navigator dostępny jest tutaj.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel.(58) 308 75 70, (0) 505 050 454, e-mail: marcin.zachowicz@grupalotos.pl

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku w ramach dwóch pionów: detalicznego i biznesowego. Strategia banku zakłada zrównoważony i racjonalny rozwój, w oparciu o zasady tradycyjnej i solidnej bankowości. Bank udostępnia w standardzie produkty i usługi, które dotychczas oferowane były jedynie wybranym, najbogatszym Klientom, oraz produkty dotąd niedostępne na rynku. W maju 2010 roku klienci obsługiwani byli w 168 oddziałach i 8 centrach biznesowych. Alior Bank pozyskał już ponad 570 tys. klientów, z czego 40 tys. to klienci biznesowi. Równie dynamicznie rośnie baza depozytów - w maju 2010 r. ich wolumen przekroczył 4,4 mld zł. W tym samym czasie bank udzielił też 3,3 mld zł kredytów.  Potwierdzeniem najwyższego standardu usług oferowanych przez Alior Bank są wyniki prestiżowych rankingów przygotowanych przez redakcje magazynów "Forbes" i "Newsweek".

Dariusz Kozdra, biuro prasowe Alior Banku, United PR, ul. Pastewna 27A, 02-954 Warszawa, Tel. (22) 845 24 50, (0) 600 200 538, e-mail: d.kozdra@unitedpr.pl