Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

logo

Gdańsk, Kraków, Poznań, Warszawa i Wrocław – w tych pięciu miastach można już zobaczyć street-artowe murale, które portretują urywek życia zabranego przez epidemię. Akcję zainicjowała Grupa LOTOS. Murale są częścią kampanii „Każdy czeka na swoje NAJ”, w ramach której posiadacze kart LOTOS Navigator mogą przekazać swoje punkty na badania związane z leczeniem koronawirusa.

CSR

Pięć murali zlokalizowanych w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu ukazuje powszednie, zwyczajne emocje, których ekspresję tak bardzo utrudnił koronawirus. Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. We wspólnej wizji twórców zestawiono obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie koniecznymi przedmiotami.

Projekt jest owocem współpracy polskich malarzy, grafików i rysowników. Każdy z murali został namalowany techniką cyfrową. To kolaże, czyli połączenie elementów fotograficznych, graficznych, rysunkowych i malarskich. Murale powstały w duchu współczesnego street-artu. Efekty niemal dwutygodniowej pracy artystów można zobaczyć we wspomnianych wyżej polskich miastach.

Kraków_Zwierzyniecka (4).jpgKraków, ul. Zwierzyniecka

Dawida Kubackiego zobaczymy w Warszawie, Kajetana Kajetanowicza we Wrocławiu, a na drużynę Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej natkniemy się w Gdańsku. W Poznaniu na wielkiej ścianie  obejrzymy parę długo niewidzących się zakochanych, w Krakowie zaś wzruszy babcia, która po raz pierwszy może przytulić swojego wnuka.

Murale są częścią społeczno-wizerunkowej kampanii Grupy LOTOS pod nazwą „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła 1 maja. Klienci stacji paliw LOTOS mogą przekazać swoje punkty Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. W telewizji emitowany jest też spot, w którym pojawiają się ambasadorzy, współpracujący z koncernem.

Z kampanii„Każdy czeka na swoje NAJ” płyną dwa przesłania. Pierwsze to realna możliwość pomocy, aby wspólnie walczyć z pandemią. Kierowcy mogą przekazywać punkty na badania nad leczeniem koronawirusa. Drugie przesłanie to tęsknota za emocjami, których nie możemy obecnie przeżywać. Stworzone w ramach akcji murale to dziś wizualizacja nadziei na powrót normalności. Wizualizacja, która miejmy nadzieję już niedługo stanie się wspomnieniem minionych, dziwnych czasów – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy LOTOS.

Warszawa_Chmielna (2).jpgWarszawa, ul. Chmielna

Grupa LOTOS realizuje kampanię we współpracy ze spółką LOTOS Paliwa i Fundacją LOTOS.

Wspólne działanie jest bardzo ważne, szczególnie w tym trudnym czasie. Nasi klienci mogą przekazywać swoje punkty Navigator na badania nad leczeniem koronawirusa. W ten sposób każdy z nich dokłada swoją cegiełkę w budowaniu wspólnego celu, jakim jest powrót do normalności – dodaje Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

Punkty Navigator można przekazać logując się na stronie www.lotosnavigator.pl. Każde 650 punktów to 10 zł, które Fundacja LOTOS przekaże placówkom badawczym.

Więcej o akcji „Każdy czeka na swoje NAJ” znajduje się na www.naj.lotos.pl. 

Kampania „Każdy czeka na swoje NAJ” została zrealizowana we współpracy z agencją Havas Warsaw. Za wykonanie murali odpowiedzialni byli: Good Looking Studio i Braughman Group, a za zakup mediów dom mediowy Zenith.

Autorzy  zdjęć murali: fot. Beata Zawrzel (Kraków), fot. Michał Dziurkowski (Warszawa)

***

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć ponad 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego przewoźnika kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 72 29, 58 308 70 44, e-mail: media@grupalotos.pl

Pięć wyjątkowych murali w ramach kampanii LOTOSU

Udostępnij