logo

Znaleziono 594 rezultaty wyszukiwania dla zapytania 1alert?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1?dm=1

Raportowanie

Raportowanie jest istotnym aspektem społecznej odpowiedzialności Grupy Kapitałowej LOTOS. Zobowiązaliśmy się do sprawozdawania w regularny i usystematyzowany sposób efektów swojej działalności z dziedziny społecznej odpowiedzialności,

Kultura i sztuka

Nasze zaangażowanie w rozwój kultury i sztuki przejawia się we wspieraniu instytucji i wydarzeń kulturalnych, które zlokalizowane i realizowane są przede wszystkim w regionach, gdzie prowadzimy działalność, tj. w...

Paliwa żeglugowe

Najwyższej jakości paliwa, dostarczane do wszystkich portów w Polsce, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – to znak naszej działalności. Jesteśmy bezpośrednim dostawcą paliw żeglugowych o najwyższej jakości, produkowanych w Grupie...

Historia LOTOSU

Niezwykła historia Grupy LOTOS W połowie lat 70. powstała w Gdańsku niezwykle nowoczesna rafineria, o której pisano, że jest najnowocześniejsza na świecie i z największym w Europie Blokiem Olejowym.  Była to pierwsza inwestycja w

LOTOS Lab

Informacje dotyczące projektu "instalacji wysokociśnieniowej do badania procesów katalitycznych", dofinansowanego z Funduszy Europejskich. LOTOS Lab świadczy usługi w zakresie poboru próbek i badań

LOTOS Ochrona

  ZAWIADOMIENIE O POŁĄCZENIU SPÓŁEK Informujemy, że w dniu 03.01.2024 roku nastąpiło połączenie spółki ORLEN Ochrona Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock,...

LOTOS Straż

Spółka LOTOS Straż powstała w wyniku wydzielenia Zakładowej Straży Pożarnej ze struktur organizacyjnych Grupy LOTOS S i rozpoczęła działalność w 2004 roku. LOTOS Straż jest jednostką ochrony p.poż świadczącą usługi na terenie...

Dywidenda

Zgodnie z przyjętą Strategią Grupy LOTOS S.A. na lata 2017-2022 Spółka dąży do uzyskania i utrzymywania zdolności dywidendowej.  Zarząd Grupy LOTOS corocznie wydaje rekomendację dotyczącą wypłaty dywidendy lub pokrycia straty, a...

Walne Zgromadzenie

Do kompetencji Walnego Zgromadzenia należy szereg spraw określonych szczegółowo w Statucie Grupy LOTOS. Wszystkie sprawy wnoszone na Walne Zgromadzenie są uprzednio przedstawiane Radzie Nadzorczej do rozpatrzenia. Zasady uczestnictwa w

Dobre praktyki

Ład Korporacyjny (ang. Corporate Governance) to z jednej strony zbiór etycznych zachowań w działalności gospodarczej, z drugiej zaś regulacje zmierzające do zapewnienia równowagi pomiędzy interesami wszystkich podmiotów

Dokumenty Spółki

Statut Grupy LOTOS S.A. Regulamin Walnych Zgromadzeń Grupy LOTOS S.A. Regulamin Rady Nadzorczej Grupy LOTOS S.A. Regulamin Zarządu Grupy LOTOS S.A. Polityka wynagrodzeń Członków Zarządu i Rady Nadzorczej Grupy LOTOS S.A. Sprawozdanie o...

Deklaracje

Do priorytetów Grupy LOTOS oraz wszystkich spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej LOTOS należy działalność w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Parametry wszystkich naszych produktów przewyższają obowiązujące normy...

Otoczenie społeczne

Prowadzimy działalność szanując i uwzględniając potrzeby społeczności lokalnych, jak i wyzwań społecznych i środowiskowych występujących na terenach naszego oddziaływania. Czujemy się odpowiedzialni za jakość życia w środowisku...

Ograniczający swój wpływ

  We współpracy z władzami samorządowymi oraz organizacjami społecznymi zajmującymi się ochroną środowiska, realizujemy wiele działań zmierzających do zachowania jak najlepszych warunków środowiskowych w regionie naszego...

Akademia LOTOS

Jesteśmy nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się firmą. Naszą największą wartością są nasi pracownicy, dlatego wspieramy ich rozwój i zaangażowanie.   W 2004 roku powołaliśmy Akademię LOTOS, której celem jest tworzenie...

Program adaptacyjny

Każdego nowego pracownika otaczamy opieką, aby jak najszybciej zapoznał się i dobrze poczuł w naszej firmie. Częścią programu jest jednodniowe szkolenie adaptacyjne, podczas którego starsi stażem pracownicy dzielą się wiedzą na tematy...

System Ocen Pracowników

  W naszej firmie funkcjonuje System Okresowej Oceny Pracowników zapewniajacy obiektywność oraz porównywalność oceny wyników i kompetencji pracowników. Jest to narzędzie, które wspiera pracowników

Etapy rekrutacji

Gromadzenie i selekcja aplikacji Każdą rekrutację zaczynamy od publikacji ogłoszenia, w którym kandydat znajdzie formularz aplikacyjny. Formularz umożliwia złożenie dokumentów na interesujące go stanowisko. Należy pamiętać, że...

Przed spotkaniem

Jak sie przygotować do spotkania? Każda rozmowa o pracę jest inna. Istnieją jednak pewne zasady według których można się do niej przygotować. Oto kilka z nich: Poszukaj informacji o naszej firmie: kim jesteśmy, jaki jest profil naszej...

Staże

  Od wielu lat wspieramy środowisko akademickie. Ze względu na profil działalności współpracujemy głównie z uczelniami technicznymi m.in.: Politechniką Gdańską, Politechniką Krakowską, Akademią Górniczo-Hutniczą,...

Dwie kolumny

Działalność poszukiwawczo-wydobywcza W segmencie poszukiwań i wydobycia węglowodorów LOTOS obecny jest w Polsce, Norwegii oraz na Litwie, pozyskując ropę naftową i gaz ziemny ze złóż morskich i lądowych. Łącznie

Kontakt

LOTOS Ochrona sp. z o.o. ul. Elbląska 13580-718 Gdańsk Sekretariat Zarządutel. 58 308 72 33e-mail: lotosochrona@lotosochrona.pl Biuro Przepustek nr 1ul. Elbląska 13580-718 Gdańsktel. 58 308 72 30tel. 58 308 72...

NOXy® AdBlue®

Dlaczego NOXy®? Nowa marka Grupy Azoty, kryjąca się pod nazwą NOXy®, została wydzielona dla produktu powszechnie znanego pod nazwą AdBlue®. Jest to wyrób powstały na bazie wodnego roztworu mocznika o stężeniu 32,5%, pozyskiwanego

Monitorujący otoczenie

Działania związane z zarządzaniem środowiskowym i ochroną środowiska w takim zakładzie, jakim jest rafineria Grupy LOTOS nie ograniczają się tylko do spełniania pewnych standardów na wylotach kominów, czy kolektorów...

Kodeks postępowania dla Dostawców

Kodeks postępowania dla Dostawców Ważną inicjatywą wdrażaną w Grupie ORLEN w ramach zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego łańcucha dostaw jest włączenie kryteriów odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju...

O firmie

Rafineria Gdańska Sp. z o.o. zarządza jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w tej części Europy. Jego moce przerobowe to ponad 10 mln ton ropy rocznie. Spółka zatrudnia obecnie ponad 1200 pracowników i zajmuje się

Polityka ZSZ

W Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. został wdrożony i certyfikowany Zintegrowany System Zarządzania oparty o wymagania następujących norm: PN-EN ISO 9001:2015 - Systemy zarządzania jakością, PN-EN ISO 14001:2015 - Systemy zarządzania...

Dane teleadresowe

Rafineria Gdańska Sp. z o.o. ul. Elbląska 13580-718 Gdańsk   Sekretariat tel. 58 308 72 39fax 58 308 84 49e-mail: info@rafineriagdanska.plwww: http://rafineriagdanska.pl/

Zasady współpracy

Zasady współpracy Fundacja ORLEN dla Pomorza angażuje środki na obszarze Polski. Wszystkie skierowane do Fundacji prośby i wnioski o wsparcie w formie darowizny są rzetelnie analizowane i oceniane w zakresie zbieżności z celami, na...

Formularz kontaktowy

  Informacja na temat przetwarzania danych osobowych przeznaczona  dla osób korzystających z formularza kontaktowego Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. I. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych

Ochrona środowiska

Rozwój biznesu przyjaznego dla środowiska jest priorytetem AB LOTOS Geonafta. W naszej działalności zwracamy szczególną uwagę na ochronę środowiska i ekologiczną eksploatację pól produkcyjnych. Spółka stale inwestuje w...

Kariera

Spółka AB LOTOS Geonafta chce być postrzegana jako wiarygodny i wartościowy pracodawca.Nasi pracownicy są jednym z najcenniejszych aktywów firmy. W chwili pojawienia się wolnych stanowisk w pierwszej kolejności dajemy szansę

Historia

20 lipca 1964 r. — Ekspedycja Poszukiwawcza Ropy i poszukiwania węglowodorów rozpoczyna działania na Litwie. 1966-1969 — odkrycie pól naftowych Šiūpariai, Płungiany, południowy Šiūpariai i

Wartości

Wartości Personel spółki — kompetencje, doświadczenie i odpowiedzialność; umiejętność pracy w zespole; nasze motto: „Pracownik dla spółki, spółka dla pracownika”. Innowacje i...

Odpowiedzialność społeczna

Odpowiedzialność społeczna - wsparcie, działania charytatywne Wspólnie cieszymy się z naszych sukcesów i regularnie wspieramy: najbardziej wrażliwe grupy społeczne, jakimi są niepełnosprawni, osoby starsze i dzieci; kulturę i...

Zakłady produkcyjne

Na Litwie ropa jest produkowana przez 5 przedsiębiorstw. AB LOTOS Geonafta uczestniczy w zarządzaniu trzema z nich jako właściciel 50% udziałów UAB Minijos Nafta oraz 100% udziałów UAB Genčių nafta i UAB Manifoldas.

Genčių nafta

UAB Genciu Nafta jest szwedzko-litewską spółką założoną w 1993 roku przy udziale State Oil Geology Company (obecnie AB LOTOS Geonafta) i szwedzkiej Svenska Petroleum Exploration AB, z których każda posiadała po 50% udziałów.

Manifoldas

UAB Manifoldas jest jedną ze spółek zależnych UAB LOTOS Geonafta. Spółka prowadzi działalność od 1996 roku, jest jednym z 5 przedsiębiorstw zajmujących się poszukiwaniem oraz wydobyciem ropy naftowej na Litwie. Dekret Nr 608

Wiercenia

AB LOTOS Geonafta jest jedyną litewską spółką posiadającą mobilne, lądowe urządzenie wiertnicze. Urządzenie, wykorzystywane podczas prac poszukiwawczych i wydobywczych, wykonuje odwierty o głębokości do 2700 m – dla spółki i...

Nowa strona

Aktualne oferty pracy Kliknij poniżej na województwo, na terenie którego szukasz pracy. Jeśli znajdziesz ofertę w wybranym przez ciebie mieście to wypełnij formularz i czekaj na kontakt z naszej strony.

Kontakt

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest LOTOS Kolej Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Michałki 25, 80-716 Gdańsk. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email lotoskolej@lotoskolej.pl, telefonicznie pod numerem 58

B + R

B + R  Assay ropy naftowej* Oznaczanie charakterystycznych grup w olejach pochodzenia naftowego metodą chromatograficzną absorpcji na glinie-żelu wg ASTM D 2007 Oznaczanie aromatycznych składników w produktach o końcowej

Władze

  Informacje o dokumencie oraz rejestr zmian zakładki "Władze" Data utworzenia: 2017-09-28 13:01:13 Osoba odpowiedzialna za treść: Mikołaj Szlagowski Rejestr zmian:   uzupełnienie danych 2017-10-02 11:41:11

Informacje nieudostępnione w BIP

  Na podstawie art.10 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2014.782 j.t.) informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na

Redakcja serwisu

Redakcja serwisu Mikołaj Szlagowskitel.: +48 58 308 72 29fax +48 58 308 73 70e-mail: mikolaj.szlagowski@grupalotos.pl Grupa LOTOS S.A.ul. Elbląska 135 80-718 Gdańsk     Informacje o dokumencie oraz rejestr zmian Data...

O nas

LOTOS Ochrona sp. z o.o. powstała w 2003 roku. Właścicielem 100% udziałów w spółce jest ORLEN S.A. LOTOS Ochrona sp. z o.o. świadczy usługi dla podmiotów z Grupy Kapitałowej ORLEN znajdujących się na terenie...

Kontakt

  Kontakt ws. organizacyjnych Katarzyna Dobrońskae-mail: Katarzyna.Dobronska@grupalotos.pltel. 58 308 83 04 Kontakt ws. merytorycznych Wioletta Golase-mail: Wioletta.Golas@grupalotos.pltel. 58 308 71 51 Lokalizacja  Sala

Prelegenci

PRELEGENCI Szef Biura Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia. Absolwent Politechniki Gdańskiej o specjalizacji Environmental Protection and Management. Z Grupą Kapitałową LOTOS związany od ponad 10 lat, pracował w różnych

Moduły - test1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure

Zasady współpracy

Zasady współpracy z kontrahentami Niniejszy zbiór został opracowany na podstawie wypracowanych wspólnie z kontrahentami zasad współpracy. Zasady etycznego i odpowiedzialnego biznesu są trwale wpisane w naszą misję i

Projekty dofinansowane przez UE

Zakup nowoczesnego taboru intermodalnego przez firmę LOTOS Kolej Sp. z o.o. Przedmiotem projektu jest zakup 326 jednostek taboru do transportu intermodalnego: 1 wielosystemowej lokomotywy elektrycznej, 1 jednosystemowej lokomotywy

Zarząd

Zarząd spółki   Adrian SzkudlarskiPrezes Zarządu Prezes Zarządu Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. (dawniej LOTOS Asfalt Sp. z  o.o.) od 1 grudnia 2021 roku. Wcześniej, od dnia 14 października 2021 roku, członek

Plastik niefantastik

Poradnik „Gospodarstwo domowe bez plastiku” Plastik jest trwały, ma wiele różnorodnych zastosowań. Bez plastiku trudno wyobrazić sobie codziene życie, produkty z tworzyw spotykamy niemal na każdym kroku. Niestety jest on też...

Sport

Jesteśmy obecni w wielu dyscyplinach sportowych, które związane są nie tylko z branżą motoryzacyjną. W swojej aktywności sponsoringowej wspieramy sport kwalifikowany, amatorski, jak również cykliczne wydarzenia

Komunikaty

OGŁOSZENIE O UDOSTĘPNIENIU PLANU POŁĄCZENIA W związku z zamiarem połączenia spółki pod firmą LOTOS Kolej Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Michałki 25, 80-716 Gdańsk, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru...

Klauzula informacyjna

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCEPRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ GRUPĘ LOTOS S.A. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z

CyberLOTOS

Zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa informatycznego, bezpieczeństwa automatyki przemysłowej, teleinformatyki jak również poprawienia ich funkcjonowania jest kluczem do sukcesu zachowania bezpieczeństwa w danej firmie.  ...

O nas

Od wielu lat oleje i smary LOTOS Oil są synonimem sprawdzonych, nowoczesnych rozwiązań, potrafiących sprostać najbardziej rygorystycznym normom technologicznym. Nasze oleje wyróżniają doskonałe właściwości przepływowe i lepkość,...

Misja i wizja

LOTOS Oil Sp. z o.o. to firma innowacyjna, producent i dystrybutor nowoczesnych środków smarowych oraz dostawca usługi serwisu olejowego, która sprawnie wykorzystuje narzędzia komunikacji z Klientem i skutecznie poprawia efektywność...

Usługobiorcy logistyczni

Rafineria Gdańska Sp. z o. o. posiada koncesję na magazynowanie paliw ciekłych nr MPC/17251/15124/W/DPC/2021/MJ ze zm., wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki  na okres od 2 listopada 2021 r. do 2 listopada 2031 r. Spółka

Bocznica Kolejowa

Rafineria Gdańska posiada własną infrastrukturę kolejową która odgałęzia się od torów PKP PLK S.A. na stacji Gdańsk Olszynka w kilometrze 10,596  linii 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny....

Historia połączenia z ORLENEM

BUDOWA KONCERNU MULTIENERGETYCZNEGO (HISTORIA POŁĄCZENIA)  PKN ORLEN otrzymał 14 lipca 2020 r. warunkową zgodę od Komisji Europejskiej na przejęcie kapitałowe Grupy LOTOS. Tak rozpoczęła się oficjalna procedura połączenia dwóch...

Samoobsługowy Odbiór Paliw RG

Terminal paliw Rafinerii Gdańskiej jest objęty systemem samoobsługowego odbioru paliw Szanowni Państwo, Z dniem 20 listopada 2023 roku obowiązuje nowy adres mailowym do obsługi wniosków Dla Terminala Rafinerii Gdańskiej

O rekrutacji

O REKRUTACJI POZNAJ PROCES REKRUTACJI NA STANOWISKO OPERATORA INSTALACJI RAFINERYJNYCH (APARATOWEGO) Jak się przygotować do rozmowy kwalifikacyjnej? Poszukaj informacji o naszej firmie: kim jesteśmy, jaki jest profil naszej...

Adrian Szkudlarski

  Adrian Szkudlarski Prezes Zarządu  Prezes Zarządu Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. od 1 grudnia 2021 roku. Wcześniej, od dnia 14 października 2021 roku, członek Rady Nadzorczej tejże spółki, zgodnie z...

Cezary Godziuk

  Cezary GodziukCzłonek Zarządu Cezary Godziuk jest członkiem Zarządu Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. (dawniej LOTOS Asfalt Sp. z o.o.) od 29 grudnia 2017 roku. Do 3 listopada 2021 roku pełnił funkcję prezesa Zarządu...

Mohammed Al Hindas

Mohammed Al HindasWiceprezes Zarządu ds. Finansowych Od grudnia 2022 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Finansowych Rafinerii Gdańskiej Sp. z oo. odpowiadając za koordynację wszelkich zagadnień związanych z osiąganiem celów...

Piotr Walczak

Piotr WalczakCzłonek Zarządu Członek zarządu Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. od 1 października 2022 r. Wcześniej, od 4 września 2020 roku do 31 lipca 2022 roku, wiceprezes zarządu ds. produkcji i handlu Grupy LOTOS S.A. Od 1 grudnia 2021

Połączenie spółek

Szanowni Państwo, Informujemy, że z dniem 03 lipca 2023 r. planowane jest połączenie Spółek ORLEN OIL Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie i LOTOS Oil Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku. W związku z połączeniem ORLEN OIL Sp. z o.o. wstąpi we...

Komunikaty

ZAWIADOMIENIE O POŁĄCZENIU SPÓŁEK Informujemy, że w dniu 03.01.2024 roku nastąpiło połączenie spółki ORLEN Ochrona Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock, wpisanej do rejestru...

Asfalt V1500

1.  Identyfikacja wyrobu Asfalt V 1500  - zgodny z wymaganiami EN 12591, produkowany  przez  LOTOS Asfalt Sp. z o.o.  Wyroby należy dostarczać w izolowanych cysternach samochodowych, w stanie ciekłym w podwyższonej

Asfalt V3000

1.  Identyfikacja wyrobu Asfalt V 3000  - zgodny z wymaganiami EN 12591, produkowany  przez  LOTOS Asfalt Sp. z o.o.  Wyroby należy dostarczać w izolowanych cysternach samochodowych, w stanie ciekłym w podwyższonej

Asfalt V6000

1.  Identyfikacja wyrobu Asfalt V 6000 - zgodny z wymaganiami EN 12591, produkowany  przez  LOTOS Asfalt Sp. z o.o.  2. Transport i rozładunek: Wyroby należy dostarczać w izolowanych cysternach samochodowych, w stanie

Asfalt V12000

1.  Identyfikacja wyrobu Asfalt V 12000  - zgodny z wymaganiami EN 12591, produkowany  przez  LOTOS Asfalt Sp. z o.o.  Wyroby należy dostarczać w izolowanych cysternach samochodowych, w stanie ciekłym w podwyższonej

PS 95/35

Asfalty przemysłowe są wykorzystywane przez wymagających producentów materiałów hydroizolacyjnych do produkcji pap tradycyjnych i termozgrzewalnych. Masa bitumiczna jest najważniejszym składnikiem bitumicznych pokryć dachowych i

PS 95/18

Asfalty przemysłowe są wykorzystywane przez wymagających producentów materiałów hydroizolacyjnych do produkcji pap tradycyjnych i termozgrzewalnych. Masa bitumiczna jest najważniejszym składnikiem bitumicznych pokryć dachowych i

PS 40/190

Asfalty przemysłowe są wykorzystywane przez wymagających producentów materiałów hydroizolacyjnych do produkcji pap tradycyjnych i termozgrzewalnych. Masa bitumiczna jest najważniejszym składnikiem bitumicznych pokryć dachowych i

UNIBIT 20/30-64/74

Asfalt UNIBIT 20/30-64/74 znajduje zastosowanie w budownictwie drogowym do produkcji betonu asfaltowego o wysokim module sztywności (AC WMS) do wykonywania warstw: podbudowy, wiążącej dla kategorii ruchu KR3 - KR7. Wykorzystanie tego

UNIBIT 35/50-57/69

Asfalt UNIBIT 35/50-57/69 znajduje zastosowanie w budownictwie drogowym do produkcji: betonu asfaltowego (AC) do wykonywania warstw: podbudowy, wiążącej dla kategorii ruchu KR3 - KR7, asfaltu lanego (MA) do wykonywania warstwy

UNIBIT 50/70-54/64

Asfalt wielorodzajowy UNIBIT 50/70-54/64 jest przeznaczony do produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych wytwarzanych i wbudowywanych "na gorąco": betonu asfaltowego (AC) do wykonywania warstwy podbudowy kategorii ruchu od KR3 - KR7,

MODBIT 45/80-55 CR

Asfalt modyfikowany polimerami z dodatkiem gumy stosuje się jako materiał wiążący w mieszankach mineralno-asfaltowych, przeznaczonych do budowy i utrzymania dróg, lotnisk i innych powierzchni utwardzonych. Lepiszcze z gumą można

MODBIT 25/55-60 CR

Asfalt modyfikowany polimerami z dodatkiem gumy stosuje się jako materiał wiążący w mieszankach mineralno-asfaltowych, przeznaczonych do budowy i utrzymania dróg, lotnisk i innych powierzchni utwardzonych. Lepiszcze z gumą można

MODBIT HiMA 25/55-80

Asfalt wysokomodyfikowany polimerami to nowa odsłona zaawansowanych technicznie asfaltów. Poziom modyfikacji polimerem rodzaju SBS jest ponad dwukrotnie większy niż w asfaltach modyfikowanych, które są stosowanie powszechnie w warstwach

MODBIT HiMA 45/80-80

Asfalt wysokomodyfikowany polimerami to nowa odsłona zaawansowanych technicznie asfaltów. Poziom modyfikacji polimerem rodzaju SBS jest ponad dwukrotnie większy niż w asfaltach modyfikowanych, które są stosowanie powszechnie w warstwach

MODBIT HiMA 65/105-80

Asfalt wysokomodyfikowany polimerami to nowa odsłona zaawansowanych technicznie asfaltów. Poziom modyfikacji polimerem rodzaju SBS jest ponad dwukrotnie większy niż w asfaltach modyfikowanych, które są stosowanie powszechnie w warstwach

MODBIT 45/80-55

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 45/80-55 stosuje się w budownictwie drogowym do wykonywania: betonu asfaltowego (BA) do wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych, mastyksu grysowego (SMA) i cienkich warstw ścieralnych „na

MODBIT 25/55-60

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 25/55-60 stosuje się jako materiał wiążący w betonach asfaltowych (BA), w asfaltach lanych oraz do warstw pośrednich przeciwspękaniowych (SAM, SAMI). Zgodny z normą PN-EN 14023:2011/Ap2:2020-02.

MODBIT 25/55-60

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 25/55-60 stosuje się jako materiał wiążący w betonach asfaltowych (BA), w asfaltach lanych oraz do warstw pośrednich przeciwspękaniowych (SAM, SAMI). Zgodny z normą PN-EN 14023:2011/Ap2:2020-02.

MODBIT 45/80-65

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 45/80-65 stosuje się w budownictwie drogowym do wykonywania: betonu asfaltowego (BA) do wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych, mastyksu grysowego (SMA) i cienkich warstw ścieralnych „na

MODBIT 10/40-65

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 10/40-65 stosuje się w budownictwie drogowym do wykonywania: betonu asfaltowego (BA) do wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych, mastyksu grysowego (SMA) i cienkich warstw ścieralnych „na

MODBIT 10/40-65

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 10/40-65 stosuje się w budownictwie drogowym do wykonywania: betonu asfaltowego (BA) do wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych, mastyksu grysowego (SMA) i cienkich warstw ścieralnych „na

MODBIT 90/150-45

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 90/150-45 stosuje się jako materiał wiążący w mieszankach mineralno-asfaltowych przeznaczonych do zastosowania na drogach, lotniskach i innych powierzchniach obciążonych ruchem o wysokim natężeniu, a w

MODBIT 90/150-45

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 90/150-45 stosuje się jako materiał wiążący w mieszankach mineralno-asfaltowych przeznaczonych do zastosowania na drogach, lotniskach i innych powierzchniach obciążonych ruchem o wysokim natężeniu, a w

MODBIT 65/105-60

Asfalt modyfikowany polimerami MODBIT 65/105-60 stosuje się w budownictwie drogowym do wykonywania: betonu asfaltowego (BBTM) do wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych, mastyksu grysowego (SMA) i cienkich warstw ścieralnych „na

Asfalt 20/30

Asfalt ten przeznaczony jest do wykonywania wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych w technologii „na gorąco" a przede wszystkim do produkcji betonu asfaltowego o wysokim module sztywności (AC WMS), który znajduje

Asfalt 20/30

Asfalt ten przeznaczony jest do wykonywania wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych w technologii „na gorąco" a przede wszystkim do produkcji betonu asfaltowego o wysokim module sztywności (AC WMS), który znajduje

Asfalt 35/50

Asfalt przeznaczony jest do wykonywania wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych w technologii „na gorąco". W szczególności lepiszcza stosuje się do warstw wiążących i podbudów wykonanych z mieszanek

Asfalt 35/50

Asfalt przeznaczony jest do wykonywania wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych w technologii „na gorąco". W szczególności lepiszcza stosuje się do warstw wiążących i podbudów wykonanych z mieszanek

Asfalt 50/70

Asfalt przeznaczony jest do wykonywania wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych w technologii „na gorąco, w szczególności do wytworzenia betonu asfaltowego (AC) stosowanego do budowy i utrzymania dróg kategorii ruchu

Asfalt 50/70

Asfalt przeznaczony jest do wykonywania wszystkich warstw bitumicznych nawierzchni drogowych w technologii „na gorąco, w szczególności do wytworzenia betonu asfaltowego (AC) stosowanego do budowy i utrzymania dróg kategorii ruchu

Asfalt 70/100

Asfalt przeznaczony głównie do produkcji emulsji asfaltowych, mieszanek mineralno-asfaltowych w technologii „na gorąco" przeznaczonych do ruchu lekkiego KR1 - KR2, mas impregnacyjnych i hydroizolacyjnych oraz asfaltów

Asfalt 70/100

Asfalt przeznaczony głównie do produkcji emulsji asfaltowych, mieszanek mineralno-asfaltowych w technologii „na gorąco" przeznaczonych do ruchu lekkiego KR1 - KR2, mas impregnacyjnych i hydroizolacyjnych oraz asfaltów

Asfalt 100/150

Asfalt przeznaczony do produkcji emulsji asfaltowych, mas inmpregnacyjnych i hydroizolacyjnych oraz asfaltów upłynnionych. Zgodny z normą PN-EN 12591:2010.

Asfalt 100/150

Asfalt przeznaczony do produkcji emulsji asfaltowych, mas inmpregnacyjnych i hydroizolacyjnych oraz asfaltów upłynnionych. Zgodny z normą PN-EN 12591:2010.

Asfalt 160/220

Asfalt przeznaczony jest do produkcji emulsji asfaltowych, mas impregnacyjnych i hydroizolacyjnych, asfaltów upłynnionych oraz materiałów hydroizolacyjnych. Zgodny z normą PN-EN 12591:2010.

Asfalt 160/220

Asfalt przeznaczony jest do produkcji emulsji asfaltowych, mas impregnacyjnych i hydroizolacyjnych, asfaltów upłynnionych oraz materiałów hydroizolacyjnych. Zgodny z normą PN-EN 12591:2010.

IBIS HPDO

Sezonowy, letni olej silnikowy tyou High Performance Diesel Oil (HPDO). Zawiera selektywnie rafinowane, odparafinowane rozpuszczalnikowo i hydrorafinowane destylaty olejowe uzyskiwane z ropy naftowej oraz pakiet dodatków uszlachetniających o

LOKOMOL SUPER

Olej silnikowy stosuje się głównie do smarowania wysilonych wysokoprężnych kolejowych silników spalinowych, pracujących w ciężkich warunkach eksploatacyjnych. Może być również stosowany do smarowania podobnego typu

LOTOS AERO

Lotos Aero 100 w klasie lepkości według SAE: 50 przeznaczony jest do smarowania tłokowych silników lotniczych. Olej w normach wojskowych występuje pod kodem 0-117 PL.

Olej ochronny ŁT

Olej konserwacyjny przeznaczony do długoterminowej ochrony przed korozją łożysk tocznych i elementów stalowych. Istnieje możliwość nakładania warstwy ochronnej również za pomocą pędzla. Oleju ŁT nie zaleca się stosować jako środek

Olej ochronny M

Olej konserwacyjny przeznaczony do czasowej ochrony przed korozja atmosferyczną zewnętrznych powierzchni metalowych, stalowych elementów przekładni urządzeń hydraulicznych, precyzyjnych i innych. Można nakładać warstwę ochronną za pomocą

Olej ochronny B

Wytwarzany z zastosowaniem głęboko rafinowanych olejów mineralnych, wzbogaconych odpowiednio dobranymi dodatkami uszlachetniającymi olej konserwacyjny. Stworzony do długoterminowej ochrony stalowych elementów przed korozja

Marinol RG Seria 20

Oleje typu TPEO (MARINOL RG 2030, 2040) do smarowania obiegowo-cylindrowych okrętowych silników bezwodzikowych pracujących na paliwie ciężkim. MARINOL RG 2050 przeznaczony jest do smarowania cylindrów wodzikowych w czasie docierania

TRANSMIL

Oleje Transmil są zamiennikami olejów wg PN-73/C-96076 "Przetwory naftowe - oleje Transol do zębatych przekładni przemysłowych". Oleje przekładniowe powszechnego stosowania w przekładniach maszyn i urządzeń, wymagających użycia olejów o

TRANSMIL CLP

Oleje Transmil są zamiennikami olejów wg PN-73/C-96076 "Przetwory naftowe - oleje Transol do zębatych przekładni przemysłowych". Oleje przekładniowe powszechnego stosowania w przekładniach maszyn i urządzeń, gdzie wymagany jest olej o

TRANSMIL SP

Oleje Transmil są zamiennikami olejów wg PN-73/C-96076 "Przetwory naftowe - oleje Transol do zębatych przekładni przemysłowych". Oleje przekładniowe powszechnego stosowania w przekładniach maszyn i urządzeń pracujących w bardzo ciężkich

Olej hydrauliczny HL

Oleje hydrauliczne klasy HL zawierające pakiet dodatków przeciwzużyciowych, antyutleniających, antykorozyjnych, deemulgujących. Przeznaczone do stosowania w średnioobciążonych układach napędu i sterowania hydraulicznego. Mogą być stosowane w

Olej hydrauliczny HM

Oleje hydrauliczne klasy HM o podwyższonych własnościach przeciwzużyciowych. Przeznaczone do stosowania w hydraulicznych układach przenoszenia mocy oraz w układach sterowniczych. Oleje charakteryzują się doskonałymi własnościami przeciwzużyciowymi,

Olej hydrauliczny HV

Oleje hydrauliczne klasy HV o wysokich wskaźnikach lepkości stosowane w układach sterowniczych i systemach hydraulicznych pracujących w zmiennych temperaturach. Mogą być stosowane w wysokociśnieniowych pompach tłokowych i łopatkowych. Posiadają

HYDRAX HLP

Oleje hydrauliczne HYDRAX HLP przeznaczone są głównie do stosowania w wysoko obciążonych układach przeniesienia siły oraz napędu i sterowania hydraulicznego, tj. przekładniach hydraulicznych, mechanizmach regulujących i sterujących oraz innych

GEROKOP

Oleje hydrauliczno-przekładniowe GEROKOP stosuje się do smarowania układów hydraulicznych i przekładni mechanicznych. Przeznaczone są do stosowania w przemyśle wydobywczym i maszynach przemysłowych, m.in.w: układach hydraulicznych maszyn i

DAA 100

Olej klasy L-DAA 100 jest przeznaczony do smarowania kroplowego, tłokowych i rotacyjnych (łopatkowych) sprężarek powietrza pracujących w lekkich warunkach eksploatacyjnych.

SIGMUS DAB

Oleje SIGMUS klasy L-DAB są przeznaczone do smarowania kroplowego, tłokowych i rotacyjnych (łopatkowych) sprężarek powietrza pracujących w umiarkowanych warunkach. Charakteryzują się dobrą odpornością na utlenianie, małą skłonnością do koksowania,

CORVUS

Oleje CORVUS (L-DAH) są przeznaczone do smarowania rotacyjnych sprężarek powietrza pracujących w średnich warunkach eksploatacyjnych. Charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na utlenianie, małymi skłonnościami do koksowania, dobrymi własnościami

CYLITEN 460 N

Natłuszczany olej cylindrowy do sprężarek wysokociśnieniowych. Może być stosowany do smarowania wolnobieżnych przekładni i przekładni ślimakowych.

REMIZ TU

Wysokiej jakości oleje turbinowe przeznaczone do smarowania turbin parowych i wodnych, a także jako ciecze hydrauliczne w układach regulacji turbin. Charakteryzują się bardzo dobrymi własnościami antykorozyjnymi, antyutleniającymi. Posiadają bardzo

REMIZ TG

Oleje REMIZ TG przeznaczone są głównie do stosowania w turbinach gazowych. Mogą być również stosowane jako środki smarne do turbin parowych i wodnych oraz jako ciecze hydrauliczne w układzie regulacji turbin. Spełniają wymagania ABB

Olej maszynowy AN: 10; 15; 22

Wysokiej jakości oleje mineralne zawierające depresatory, stosowane do smarowania lekko obciążonych części maszyn (łożyska, prowadnice, wrzeciona, przekładnie, itd.), pracujących w niskich temperaturach otoczenia.

Olej maszynowy MN

Oleje maszynowe natłuszczane stosuje się do smarowania: łożysk maszyn parowych, taboru pływającego, łożysk narażonych na zetknięcie z wodą, z którą oleje maszynowe natłuszczane tworzą trwałe emulsje smarujące łożysk maszyn narażonych na wyższe

Olej maszynowy ŁMS

Oleje maszynowe ŁMS przeznaczone są do smarowania łożysk typu Morgoila (łożysk płynnego tarcia), pracujących w dużych agregatach hutniczych w procesie walcowania blach. Poza hutnictwem oleje maszynowe ŁMS stosowane są jako nieemulgujące

EMULGOL ES-12

Olej emulgujący EMULGOL ES-12 stosuje się w postaci wodnej emulsji chłodząco-smarującej przy obróbce skrawaniem stali, żeliwa i metali nieżelaznych oraz ich stopów. Zalecane stężenia emulsji: 5 - 15% na wodzie o twardości do15 N.

EMULGOL 42 B

Olej emulgujący EMULGOL 42 B stosuje się w postaci wodnej emulsji chłodząco-smarującej w procesach przeróbki plastycznej metali na gorąco oraz w obróbce skrawaniem metali, zwłaszcza miedzi i jej stopów oraz aluminium i jego

EMULGOL 42 GR

Olej emulgujący EMULGOL 42 GR stosuje się w postaci wodnej emulsji chłodząco-smarującej przy obróbce skrawaniem stali, żeliwa i metali nieżelaznych. Zalecane stężenia emulsji: 3 - 15% na wodzie o twardości do 20 N. Najlepsze efekty

Olej emulgujący EM 2000

Olej emulgujący EMULGIN 2000 stosowany jest do walcowania na zimno i na gorąco wyrobów hutniczych, w szczególności miedzi i jej stopów.

SULFOFREZOL

Olej siarkowany SULFOFREZOL jest gotową cieczą chłodząco-smarującą, którą stosuje się przy obróbce skrawaniem stali i żeliwa przy dużych prędkościach skrawania i wysokich temperaturach ostrza narzędzia skrawającego oraz przy

SM

Olej natłuszczany SM jest gotową cieczą chłodząco-smarującą, którą stosuje się przy obróbce skrawaniem stopów: żelaza, metali lekkich i kolorowych przy niskich prędkościach skrawania i temperaturach ostrza narzędzia skrawającego

Oleje nieemulgujące do obróbki metali ACP EKO

Oleje nieemulujące ACP-1 EKO, 2 EKO, 3 EKO, przeznaczone są głównie do obróbki skrawaniem stali, żeliwa, stopów miedzi i aluminium przy dużych naciskach jednostkowych i przy dużej szybkości skrawania. Dobór oleju zależy od

GRAFITOL

Olej specjalny, technologiczny wytwarzany na bazie wysokolepkościowego głęboko hydrorafinowanego oleju mineralnego. Stosowany głównie w produkcji farb typograficznych i gazetowych wymagających wysokojakościowych i wysokolepkich olejów

OLPAST

Olej do środków pomocniczych OLPAST stosowany jest do produkcji m.in.: natłustek dla przemysłu włókienniczego,past dipolowych,płynów dla hydrauliki siłowej.

Oleje do prowadnic: RC

OLEJE DO PROWADNIC RC stosuje się do smarowania wszystkich rodzajów prowadnic ślizgowych, a w szczególności: - Oleje do prowadnic RC 32 i RC 68 do smarowania prowadnic ślizgowych poziomych pracujących w umiarkowanych temperaturach i

OLEJ DO WYROBÓW CERAMICZNYCH B

Olej do wyrobów ceramicznych B stosuje się w przemyśle ceramicznym, przy produkcji wyrobów kamionkowych i porcelitowych oraz przy produkcji porcelany elektrotechnicznej jako składnik masy kaolinowej.

CYLINDROWY CL

Oleje cylindrowe CL są przeznaczone do smarowania cylindrów, części rozrządu i dławic maszyn parowych.

PNE

Oleje do udarowych urządzeń pneumatycznych PNE przeznaczone są urządzeń pracujących 0,014 w ekstremalnych warunkach, wymagających smarowania wewnętrznych elementów ruchomych.

Olej osiowy

W zależności od lepkości kinematycznej i temperatury krzepnięcia oferujemy dwa rodzaje olejów osiowych: U oraz L. Oleje osiowe stosowane są głównie do smarowania łożysk ślizgowych parowozów, wagonów kolejowych i

Olej do szlifowania G

Olej do szlifowania G 2140 posiada zastosowanie jako syntetyczna ciecz do obróbki metali, szczególnie do procesów szlifowania.

EMULKOP EKO

Emulsje olejowo-wodne sporządzane z oleju emulgującego EMULKOP EKO stosowane są jako trudnopalne ciecze hydrauliczne typu HFAE w zmechanizowanych obudowach ścianowych i stojakach hydraulicznych, zasilanych indywidualnie lub centralnie, podziemnych

Olej do różnych celów H-1

Olej emulgujący do różnych celów H-1 w postaci wodnej emulsji stosuje się: jako trudnopalna ciecz hydrauliczna typu HFAE w górnictwie węglowym w obudowach zmechanizowanych i stojakach zasilanych centralnie lub indywidualnie jako

Smar STP

STP jest smarem wapniowym przeznaczonym do okresowego smarowania: podwozi pojazdów samochodowych, sworzni, przegubów oraz innych węzłów tarcia w zakresie temperatur od -10 C do +60 C. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych

Smar Maszynowy 2 i 3

SMARY MASZYNOWE 2 i 3 są smarami wapniowymi przeznaczonymi do smarowania łożysk ślizgowych oraz innych powierzchni trących w zakresie temperatur od -10 C do +60 C. Mogą być stosowane w centralnych układach smarowania. Nie nadają się do smarowania

CSW

Smary do urządzeń walcowniczych CSW o podwyższonej smarności stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania, przy temperaturach roboczych nie przekraczających 60 C, a także w

Kalton EP

Smary KALTON EP są smarami wapniowymi o podwyższonych własnościach smarnych przeznaczonymi do smarowania silnie obciążonych łożysk tocznych, szczególnie w warunkach obciążeń udarowych, pracujących w zakresie temperatur od -10 C do +60 C, także

Grafitowany

Smar GRAFITOWANY jest smarem wapniowym przeznaczonym do smarowania: piór resorów, gwintów śrub, otwartych przekładni zębatych, przekładni ślimakowych, łańcuchów oraz innych silnie obciążonych węzłów tarcia w

PWR

PWR jest smarem wapniowym do smarowania i uszczelniania połączeń gwintowych głównie rur płuczkowych stosowanych w wiertnictwie.

Smar ŁT4-S2 i 3

Smary ŁT-4S przeznaczone są do stosowania w montażu i eksploatacji samochodów. Smar ŁT-4S2 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych oraz innych elementów samochodu zgodnie z instrukcją smarowania w zakresie temperatur od -30 C do

Smar UNILIT ŁT4 EP

Smary UNILIT ŁT-4EP są smarami litowymi przeznaczonymi do smarowania różnorodnych węzłów tarcia (łożysk tocznych i ślizgowych, przekładni wolnoobrotowych, przegubów, prowadnic), pracujących w zakresie temperatur od -30 C do +140

Smar litowy EP

Smary litowe EP są przeznaczone do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, a także gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występują obciążenia udarowe. Zakres pracy smarów wynosi od -20 C do +100 C, także przy dostępie

Smar Litowy Łt

Smary ŁT-4 są smarami litowo-wapniowymi przeznaczonymi do smarowania łożysk tocznych, pracujących w normalnych warunkach pracy. Mogą być używane do smarowania łożysk ślizgowych, przegubów itp., węzłów tarcia. Zakres temperatur od -30 C

MONILIT EP 23

Smar MONILIT EP 23 stosuje się do smarowania wysokoobciążonych skojarzeń trących pracujących w temperaturze od -30 C do +140 C. Zalecany jest szczególnie tam, gdzie występuje częsta zmiana kierunku ruchu lub połączenie małych prędkości i

Wielofunkcyjny smar lotniczy Tytalit PM

Smar TYTALIT AV-395 przeznaczony jest do smarowania różnorodnych węzłów tarcia, pracujących w temperaturze od -54 C do +177 C, także w warunkach wysokich obciążeń. Może być stosowany do bezserwisowego smarowania uszczelnionych

ALITEN T

Smary ALITEN T-1, T-2 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w temperaturach od -30 C do +150 C, w warunkach, w których jest wymagana dobra odporność na utlenianie, ochrona przed korozją, odporność na działanie wody

Smar KZ do przekładni zębatych

Smar KZ jest smarem przeznaczonym do smarowania wolnobieżnych i otwartych przekładni zębatych czołowych i stożkowych oraz przekładni ślimakowych wykonanych z brązu i ze staliwa przy temperaturze pracy do +40 C. Smar KZ produkowany jest w oparciu o

Smary do przekładni zębatych KZE

Smary KZE-L i KZE-Z są smarami przeznaczonymi do smarowania zamkniętych przekładni zębatych zestawu kołowego elektrycznych pojazdów trakcyjnych. KZE- L stosuje się w okresie letnim w temperaturze do +60 C KZE-Z stosuje się w okresie zimowym w

Kolinstal

KOLINSTAL stosuje się do smarowania i konserwacji powierzchni lin stalowych wyciągów bębnowych, koparek i lin przemysłowych przy ich produkcji oraz eksploatacji w temperaturze pracy nie wyższej niż 40 C. Może być również stosowany do

LR - do lin stalowych

Smar LR jest smarem przeznaczonym do konserwacji lin stalowych różnej konstrukcji w czasie ich produkcji. Nie nadaje się do smarowania lin szybowych wyciągów bębnowych ani do lin wyciągów z kołem pędnym Koepe.

Wikson EP 100

WIKSON EP-100 jest smarem półpłynnym przeznaczonym do smarowania wysokoobciążonych przekładni wolnobieżnych, w tym przekładni ślimakowych i ślimakowo-planetarnych w zakresie temperatur od -25 C do +100 C.

LUX 10

Czysty olej mineralny, może zawierać depresatory, bez jakościowych dodatków uszlachetniających. Może być stosowany jako olej silnikowy, maszynowy w urządzeniach nie wymagających stosowania olejów uszlachetnionych.

JASBIT K2 - 65 W

Specjalna emulsja średniorozpoadowa z możliwością regulacji stężenia asfaltu (wg instrukcji producenta) przeznaczona do: ·   wykonywanie złączeń warstw asfaltowych wykonywanych z asfaltów

JASBIT K2 - 65 R

Uniwersalna emulsja średniorozpadowa przeznaczona do remontów dróg z zastosowaniem remonterów wszystkich typów. Jej właściwości użytkowe dostosowane są przez producenta do pory roku i panujących warunków

JASBIT K3 - 60 ME

Emulsja wolnorozpadowa o zmiennym (stosownie od zamówień odbiorców) stężeniu       (58 – 63%) odbiorcy emulsja przeznaczona jest do przygotowywania mieszanek mineralno - asfaltowych typu Grave Emulsion

IBIS LA

Sezonowy letni olej silnikowy aprobowany przez General Motors – EMD Division. Zawiera selektywnie rafinowane, odparafinowane rozpuszczalnikowo i hydrorafinowane destylaty olejowe uzyskiwane z ropy naftowej oraz pakiet dodatków

IBIS RDEO

  Olej silnikowy do smarowania wysokoprężnych kolejowych silników spalinowych pracujących w ciężkich warunkach eksploatacyjnych. Może być stosowany do silników podobnego typu w innych urządzeniach technicznych, w których

MGO

Paliwo żeglugowe MGO, zgodne z aktualną normą ISO 8217 stosuje się do napędów silników z zapłonem samoczynnym i opalania kotłów używanych w żegludze morskiej i śródlądowej. Zapewniamy najlepsze ceny oraz dostawy we

LOTOS Dynamic 98

Benzyna bezołowiowa Lotos Dynamic 98 składa się z mieszaniny węglowodorów otrzymywanych z procesów przeróbki ropy naftowej oraz komponentów wysokooktanowych zawierających tlen. Zawiera dodatki o działaniu

LOTOS Dynamic Diesel

Olej napędowy LOTOS DYNAMIC DIESEL jest otrzymywany z komponentów uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej i zawiera pakiet dodatków. Pakiet dodatków znacznie poprawia przepustowość dysz, smarność żywotność i efektywność

LPG

Gaz płynny propan-butan jest mieszaniną skroplonych węglowodorów zawierającą propan i butan jako główne składniki. Dzięki odpowiednim proporcjom obu tych gazów uzyskuje się optymalne parametry eksploatacyjne gazu.

Olej napędowy I Z-40

Olej napędowy I Z-40 stosuje się do napędu silników z zapłonem somoczynnym oraz szczególnie przeznacza się do stosowania w aglomeracjach miejskich. Z uwagi na wyjątkowe własności niskotemperaturowe olej można stosować w warunkach

JASBIT K3 - 60 SS

Emulsja wolnorozpadowa (o stężeniu średnio 60 – 62%) znajduje zastosowanie            jako składnik mieszanek mineralno – emulsyjnych, wykorzystywanych do:

Olej opałowy RG 3+

Olej opałowy RG stosuje się jako opał do kotłów parowych lądowych i okrętowych, do pieców przemysłowych (walcowniczych, w hutach szkła itp.), do rozpalania kotłów parowych opalanych pyłem węglowym oraz do celów

Olej opałowy RG 3+

Olej opałowy RG stosuje się jako opał do kotłów parowych lądowych i okrętowych, do pieców przemysłowych (walcowniczych, w hutach szkła itp.), do rozpalania kotłów parowych opalanych pyłem węglowym oraz do celów

AGROL ŁT-4S2

Smar litowy przeznaczony do smarowania łożysk tocznych oraz innych elementów pojazdów drogowych. Zawiera dodatki przeciwkorozyjne, przeciwutleniające oraz podnoszące wytrzymałość filmu smarowego. Zakres temperatur od -30 C do +120 C.

AGROL ŁT-43

Smar litowy przeznaczony do smarowania łożysk tocznych oraz innych węzłów tarcia pracujących w normalnych warunkach pracy. Może być używany do smarowania łożysk ślizgowych, przegubów. Zakres temperatur od -30 C do +120 C.

AGROL S

Olej silnikowy przeznaczony do dwusuwowych silników z zapłonem iskrowym smarowanych systemem mieszankowym, wykorzystywanych do sprzętu ogrodniczego, pilarek spalinowych, łańcuchowych, tarczowych oraz silników pojazdów drogowych.

AGROL 6

Olej przeznaczony do stosowania w przekładniach ciągników rolniczych. Może być również stosowany w układach hydrauliki siłowej ciągników i maszyn współpracujących (np. ładowarka czołowa, przyczepa-wywrotka).

AGROL BOX 26

Olej hydrauliczny specjalnego zastosowania przeznaczony do smarowania układów hydraulicznych pracujących w ciężkich warunkach, mechanizmów wspomagających układ kierowniczy w pojazdach samochodowych, hydromechanicznych skrzyń

AGROL STOU 10W30

Wielosezonowy, wielofunkcyjny olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny przeznaczony do smarowania silników z zapłonem samoczynnym, wolnossących i doładowanych turbosprężarką w układach przekładniowych i hydraulicznych ciągników i

PARUS

Bezchlorowy olej przekładniowy, zapewnia sprawną pracę napędów, gdzie wymagany jest olej o własnościach API GL-4 SAE 80W/90, napędów przemysłowych, gdzie wymagany jest olej przekładniowy i lepkości VG 150 i jakości L-CKC/CKD; DIN-CLP.

TURDUS CNG 15W40

Wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samrowania wysokoobciążonych silników zasilanych gazem ziemnym i innymi podobnymi paliwami. Zapewnia doskonałe smarowanie wysokoobrotowych, czterosuwowych silników zasilanych gazem,

TURDUS CNG 15W40

Wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do samrowania wysokoobciążonych silników zasilanych gazem ziemnym i innymi podobnymi paliwami. Zapewnia doskonałe smarowanie wysokoobrotowych, czterosuwowych silników zasilanych gazem,

TURDUS SHPD 15W40

Wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel). Zapewnia doskonałe smarowanie wysokoobrotowych, czterosuwowych silników wysokoprężnych.

TURDUS SEMISYNTETIC 10W40

Olej silnikowy zaliczany do grupy XHPDO. Przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wy-sokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najcięższych warunkach. Zalecany szczególnie do silników

TURDUS SEMISYNTETIC 10W40

Olej silnikowy zaliczany do grupy XHPDO. Przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wy-sokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najcięższych warunkach. Zalecany szczególnie do silników

TURDUS POWERTEC 15W40

Najnowocześniejszy, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do wysokoobrotowych, czterosuwowych silników wysokoprężnych. Szczególnie zalecany do silników z recyrkulacją gazów spalinowych, gdzie zastosowano nowoczesne

TURDUS POWERTEC 15W40

Najnowocześniejszy, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do wysokoobrotowych, czterosuwowych silników wysokoprężnych. Szczególnie zalecany do silników z recyrkulacją gazów spalinowych, gdzie zastosowano nowoczesne

TURDUS POWERTEC SYNTHETIC 5W30

Najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy typu UHPDO (Ultra High Performance Diesel). Olej ogranicza do minimum emisję cząstek stałych z zużycia oleju, przez co znakomicie nadaje się do silników najnowszych konstrukcji z recyrkulacją

LOTOS QUAZAR K/FE 5W30

Syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych silników, w których dopuszczone jest stosowanie olejów o

LOTOS QUAZAR K/FE 5W30

Syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych silników, w których dopuszczone jest stosowanie olejów o

LOTOS QUAZAR S 0W20

Syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową nowoczesnych silników benzynowych, w których dopuszczone jest stosowanie olejów

LOTOS QUAZAR S 0W20

Syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową nowoczesnych silników benzynowych, w których dopuszczone jest stosowanie olejów

LOTOS QUAZAR C4 SAE 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową nowoczesnych silników, w których dopuszczone jest stosowanie olejów klasy ACEA C4 w każdych

LOTOS QUAZAR C4 SAE 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową nowoczesnych silników, w których dopuszczone jest stosowanie olejów klasy ACEA C4 w każdych

LOTOS QUAZAR K SAE 5W40

Wielosezonowy olej do nowoczesnych silników samochodów osobowych i dostawczych, skomponowany na bazach syntetycznych. Przeznaczony do stosowania w samochodach wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne pracujące bez i z

LOTOS QUAZAR K SAE 5W40

Wielosezonowy olej do nowoczesnych silników samochodów osobowych i dostawczych, skomponowany na bazach syntetycznych. Przeznaczony do stosowania w samochodach wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne pracujące bez i z

LOTOS QUAZAR K SAE 5W30

Wielosezonowy olej do nowoczesnych silników samochodów osobowych i dostawczych, skomponowany na bazach syntetycznych. Przeznaczony do stosowaniaw samochodach wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne pracujące bez i z

LOTOS QUAZAR K SAE 5W30

Wielosezonowy olej do nowoczesnych silników samochodów osobowych i dostawczych, skomponowany na bazach syntetycznych. Przeznaczony do stosowaniaw samochodach wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne pracujące bez i z

LOTOS Quazar S 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową wszystkich typów nowoczesnych silników w każdych warunkach eksploatacyjnych. Specyfikacje, klasyfikacje:

LOTOS Quazar S 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową wszystkich typów nowoczesnych silników w każdych warunkach eksploatacyjnych. Specyfikacje, klasyfikacje:

LOTOS QUAZAR 5W40

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych, w każdych warunkach eksploatacyjnych. Opracowany specjalnie pod kątem wymogów

LOTOS QUAZAR 5W40

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych, w każdych warunkach eksploatacyjnych. Opracowany specjalnie pod kątem wymogów

LOTOS QUAZAR LLIII 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych silników, w każdych warunkach eksploatacyjnych. Opracowany specjalnie pod kątem

LOTOS QUAZAR LLIII 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych silników, w każdych warunkach eksploatacyjnych. Opracowany specjalnie pod kątem

LOTOS QUAZAR F 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych silników gdzie zalecane jest stosowanie oleju o niskiej lepkości HTHS, w każdych warunkach

LOTOS QUAZAR F 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych silników gdzie zalecane jest stosowanie oleju o niskiej lepkości HTHS, w każdych warunkach

LOTOS QUAZAR C3 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych, w każdych warunkach eksploatacyjnych. Opracowany specjalnie pod kątem wymogów specyfikacji

LOTOS QUAZAR C3 5W30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Dzięki formule Hi-Tec Protection zapewnia pełną i ciągłą ochronę wszystkich typów nowoczesnych, w każdych warunkach eksploatacyjnych. Opracowany specjalnie pod kątem wymogów specyfikacji

LOTOS DIESEL 15W/40

Najwyższej jakości mineralny olej silnikowy klasy HPDO (High Performance Diesel Oil), opracowany z zastosowaniem nowoczesnej technologii, która gwarantuje dotrzymanie najostrzejszych wymagań eksploatacyjnych.

LOTOS DIESEL 15W/40

Najwyższej jakości mineralny olej silnikowy klasy HPDO (High Performance Diesel Oil), opracowany z zastosowaniem nowoczesnej technologii, która gwarantuje dotrzymanie najostrzejszych wymagań eksploatacyjnych.

LOTOS MINERALNY 15W/40

Najwyższej jakości mineralny olej silnikowy, opracowany o najnowocześniejszą technologię. Zapewnia właściwe smarowanie i skuteczną ochronę silnika.Przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i

LOTOS MINERALNY 15W/40

Najwyższej jakości mineralny olej silnikowy, opracowany o najnowocześniejszą technologię. Zapewnia właściwe smarowanie i skuteczną ochronę silnika.Przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i

LOTOS CITY DIESEL CC SAE 20W50

Wielosezonowy olej mineralny, przeznaczony do smarowania wysokoprężnych silników starszej generacji bez turbodoładowania. Opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych silnikachpracujących w ciężkich warunkach. Dzięki wysokiej lepkości

LOTOS CITY DIESEL CC SAE 20W50

Wielosezonowy olej mineralny, przeznaczony do smarowania wysokoprężnych silników starszej generacji bez turbodoładowania. Opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych silnikachpracujących w ciężkich warunkach. Dzięki wysokiej lepkości

LOTOS CITY STANDARD SF/ CD SAE 20W50

Wielosezonowy olej mineralny, przeznaczony do czterosuwowych silników z zapłonem iskrowym oraz do smarowania silników wysokoprężnych. Opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych samochodach,pracujących w ciężkich warunkach, ze

LOTOS CITY STANDARD SF/ CD SAE 20W50

Wielosezonowy olej mineralny, przeznaczony do czterosuwowych silników z zapłonem iskrowym oraz do smarowania silników wysokoprężnych. Opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych samochodach,pracujących w ciężkich warunkach, ze

LOTOS CITY SF/CD SAE 15W40

Wielosezonowy olej mineralny, opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych samochodach pracujących w ciężkich warunkach, ze szczególnym uwzględnieniem jazdy w ruchu miejskim. Może byćstosowany w silnikach wyposażonych w katalizator, gdzie

LOTOS CITY SF/CD SAE 15W40

Wielosezonowy olej mineralny, opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych samochodach pracujących w ciężkich warunkach, ze szczególnym uwzględnieniem jazdy w ruchu miejskim. Może byćstosowany w silnikach wyposażonych w katalizator, gdzie

LOTOS CITY GAS SJ SAE 15W40

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy opracowany specjalnie do silników zasilanych dwupaliwowo LPGbenzyna. Skutecznie chroni silnik przed wysokimi temperaturami osiąganymi podczas tzw. spalaniana sucho, będącego konsekwencją stosowania paliw

LOTOS CITY GAS SJ SAE 15W40

Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy opracowany specjalnie do silników zasilanych dwupaliwowo LPGbenzyna. Skutecznie chroni silnik przed wysokimi temperaturami osiąganymi podczas tzw. spalaniana sucho, będącego konsekwencją stosowania paliw

LOTOS DIESEL z Formułą Thermal Control 15W/40

Oparty o nanowsze technologie mineralny olej silnikowy. Zapewnia idealne smarowanie oraz doskonałą ochronę silników wysokoprężnych starszego typu w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych, w każdych warunkach jazdy.

Siarka ciekła

Produkowana w zakładach petrochemicznych należących do Grupy LOTOS siarka charakteryzuje się bardzo wysoką jakością.

Smar Bentor 2

Smar BENTOR 2 jest smarem przeznaczonym do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących pracujących w zakresie temperatur od 120 C do 200 C, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu do około 220 C. Nie nadaje

Smar Bentomos 23

Smar BENTOMOS 23 stosuje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących i stałej temperaturze pracy powyżej 100 C, głównie w zakresie od 120 C do 200 C, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu - do

IBIS NGO SAE 30 i SAE 40

Oleje silnikowe do stacjonarnych silników zasilanych gazem ziemnym (szczególnie zalecany do silników Waukesha, Caterpillara, Jenbacher i Guascor)

KOMOTOL QUATRO NP

Olej silnikowy niskopopiołowy przeznaczony jest do smarowania czterosuwowych silników spalinowych zasilanych gazem ziemnym. W szczególności zalecany do silników 84HG/G, 133 R6TC/G i 102Hi2/G w zespołach prądotwórczych

KOMOTOL SAE 40- EXTRA

Olej silnikowy przeznaczony jest do sporządzania mieszanki paliwowej do silników dwusuwowych z zapłonem iskrowym pracujących na paliwie gazowym (np. gaz ziemny). Zalecany jest do smarowania sprężarek gazowych konstrukcji Copper Bessemer typu

LOTOS Płyn hamulcowy R-3/205

Przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów, których instrukcja zaleca stosowanie płynu hamulcowego R-3 lub płynu klasy DOT-3. Temperatura wrzenia: ponad 225 C. Jest mieszalny z innymi płynami

LOTOS Płyn hamulcowy R-3/205

Przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów, których instrukcja zaleca stosowanie płynu hamulcowego R-3 lub płynu klasy DOT-3. Temperatura wrzenia: ponad 225 C. Jest mieszalny z innymi płynami

LOTOS Płyn hamulcowy DOT-3

Płyn  przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów samochodowych, dla których w instrukcjach pojazdu zaleca się stosowanie płynu hamulcowego klasy DOT -3.  Temperatura wrzenia powyżej 230

LOTOS Płyn hamulcowy DOT-3

Płyn  przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów samochodowych, dla których w instrukcjach pojazdu zaleca się stosowanie płynu hamulcowego klasy DOT -3.  Temperatura wrzenia powyżej 230

LOTOS Płyn hamulcowy DOT-4

Przeznaczony do wszystkich pojazdów samochodowych, również zagranicznych, w których producent zaleca stosowanie płynu klasy DOT-4. Używany do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów samochodowych.

LOTOS Płyn hamulcowy DOT-4

Przeznaczony do wszystkich pojazdów samochodowych, również zagranicznych, w których producent zaleca stosowanie płynu klasy DOT-4. Używany do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów samochodowych.

LOTOS Płyn hamulcowy DOT 5.1

Przeznaczony do stosowania w hydraulicznych układach hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów samochodowych wyposażonych w układy ABS, EDS czy ESP, w pojazdach dysponujących dużymi mocami, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacji oraz w

LOTOS Płyn hamulcowy DOT 5.1

Przeznaczony do stosowania w hydraulicznych układach hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów samochodowych wyposażonych w układy ABS, EDS czy ESP, w pojazdach dysponujących dużymi mocami, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacji oraz w

LOTOS Płyn do chłodnic

Płyn do chłodnic samochodowych Lotos -35°C jest nowoczesnym, wysokiej jakości, niskokrzepnącym, wielosezonowym płynem chłodząco – konserwującym. Działa trójkierunkowo: zabezpiecza przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem.

LOTOS Płyn do chłodnic

Płyn do chłodnic samochodowych Lotos -35°C jest nowoczesnym, wysokiej jakości, niskokrzepnącym, wielosezonowym płynem chłodząco – konserwującym. Działa trójkierunkowo: zabezpiecza przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem.

ORLEN

ORLEN S.A.
ul. Chemików 7
09-411 Płock

 

Pytania dotyczące ORLEN prosimy kierować na poniższą infolinię: